00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Audytor
arrow Razem: 9779

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 218
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 218

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. STRATEGIE MARKETINGOWE MIAST I REGIONÓW
 

red.nauk.GRAŻYNA ROSA red.nauk.GRAŻYNA ROSA - Inne książki
red.nauk.AGNIESZKA SMALEC red.nauk.AGNIESZKA SMALEC - Inne książki
84,90 zł 76,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 72,77 zł)
(RABAT 10%)

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. STRATEGIE MARKETINGOWE MIAST I REGIONÓW

W niniejszym Zeszycie Naukowym przedstawiono artykuły, które przybliżają tematykę dotyczącą strategii marketingowych miast i regionów. Różnorodność sposobów interpretacji strategii marketingowych jest bardzo duża. Wykształcały się one na różnych etapach rozwoju gospodarczego oraz nauk o zarządzaniu i marketingu. Niektóre z nich znalazły trwałe miejsce w literaturze przedmiotu, podczas gdy inne pojawiały się na krótko i ustępowały miejsca nowszym koncepcjom. Zjawiska występujące we współczesnym otoczeniu podmiotów, także samorządów, przyczyniają się do lepszej identyfikacji potrzeb i oczekiwań różnych interesariuszy. Wiedza o sposobach przygotowywania i wykorzystywania strategii marketingowej, m.in. związanych z tworzeniem oferty czy polityki komunikacji, jest coraz większa. Niestety nie jest to jednoznaczne z orientacją marketingową wszystkich podmiotów publicznych. Bardzo ważnym problemem przy formułowaniu strategii jest określenie długookresowego celu. Bez postawionego celu, odnoszącego się do wybranych rynków docelowych wszelkie podejmowane działania będą pozbawione sensu. Trzeba również uświadomić sobie warunki, w jakich ma funkcjonować przyjęta strategia. Na koniec należy opracować koncepcję oddziaływania na wyznaczony rynek za pomocą instrumentów marketingowych. Kształtowanie strategii marketingowej polega na podejmowaniu decyzji o tym, co i jak należy zrobić, zanim rozpocznie się działania na rynku.
W publikacji zaakcentowano znaczenie kreowania wizerunku miast i regionów oraz dobrej komunikacji w oparciu o różnorodne narzędzia z różnymi grupami odbiorców. Nie zabrakło też zagadnień dotyczących grup lobbystycznych oraz znaczenia liderów w regionie. Publikacja składa się z sześciu części:
1. Wybrane aspekty rozwoju regionu.
2. Produkt terytorialny w strategiach marketingowych miast i regionów.
3. Marka i wizerunek regionu.
4. Komunikacja marketingowa jednostek samorządowych z otoczeniem.
5. Nowoczesne narzędzia komunikacji w marketingu terytorialnym.
6. Wybrane aspekty marketingu politycznego.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych znacznie wzbogacających dorobek badań w tym zakresie.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec

Spis treści


ISBN: 1640-6818-709
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
547 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 11.05.2021 16:33
książek w bazie: 40491


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.