00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  magdalena_wojcik
arrow Razem: 9777

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 181
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 181

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. ORIENTACJA NA KLIENTA NA KONKURENCYJNYM RYNKU
 

red.nauk.GRAŻYNA ROSA red.nauk.GRAŻYNA ROSA - Inne książki
red.nauk.AGNIESZKA SMALEC red.nauk.AGNIESZKA SMALEC - Inne książki
84,90 zł 76,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 72,77 zł)
(RABAT 10%)

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. ORIENTACJA NA KLIENTA NA KONKURENCYJNYM RYNKU

Artykuły w Zeszycie Naukowym przybliżają tematykę dotyczącą orientacji na klienta na konkurencyjnym rynku. Zmiana orientacji działania podmiotów rynkowych prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na postępowanie konsumenta w procesie zachowań nabywczych, głównie ekonomicznych, psychologicznych, społeczno-kulturowych, marketingowych. Możliwości pozyskania klienta zależą od odpowiedniej jego obsługi i umiejętności negocjowania z nim warunków. Zachowania konsumenckie obejmują również sposoby przekształcenia dotychczasowego klienta w klienta lojalnego. W orientacji na klienta istotne jest branie pod uwagę potrzeb i oczekiwań różnych grup nabywców, aby przygotować właściwą ofertę.
Konkurowanie o nabywcę jest coraz częściej postrzegane przez organizacje gospodarcze jako źródło sukcesów na rynku. Konsumenci zmieniają swoje postawy i preferencje, ale zachowują się standardowo w określonych sytuacjach. Warto poznać mechanizm procesów decyzyjnych konsumentów na wszystkich etapach zachowań nabywczych, co warunkuje podmiotom możliwość bycia pierwszym, czyli lepszym i bardziej konkurencyjnym.
W publikacji zaakcentowano znaczenie konsumenta jako istotnego podmiotu na rynku. Nie zabrakło też zagadnień dotyczących porównania zachowań młodych i starszych konsumentów. Podkreślono również rolę kreowania właściwych relacji z odbiorcami oraz tworzenia wartości dla klienta. Zeszyt składa się z trzech części:
1. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych.
2. Młodzi konsumenci i seniorzy na rynku.
3. Kreowanie relacji z konsumentami.
Redaktorzy składają podziękowanie wszystkim Autorom artykułów za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych znacznie wzbogacających dorobek badań w tym zakresie.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec

Spis treści


ISBN: 1640-6818-711
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
459 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 05.05.2021 10:41
książek w bazie: 40615


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.