 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% | 3. | ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI | | obniżka: 15% |
(3)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: jakub.k
Razem: 9775
Odwiedziny:
Goście: 165
Członkowie: 0
Razem: 165
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
EWA BADZIŃSKA - Inne książki
|
54,90 zł
46,67 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 44,44 zł)
(ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI)
KONKUROWANIE PRZEDSIĘBIORSTW W SEGMENCIE MŁODYCH KONSUMENTÓW
Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych iúpolitycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące wúsferze konsumpcji. Znajduje to wyraz wúnowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań iúpreferencji orazúrosnącą świadomością iúsiłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności iústylów życia. Wspomniane procesy wpływają wúistotny sposób na strategie iúdziałania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się zúklientami, orazúsposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii iúprzestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia iúdziałania, wúktórym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy iúnowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym zúkluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali iúefektywności operacyjnej zúunikalnymi, silnie zindywidualizowanymi iúwciąż zmieniającymi się potrzebami klientów iúkontrahentów. úKsiażka przeznaczona jest dlaúosób zajmujących się marketingem, reklamą, promocją a takze dlaústudentów zarządzania iúmarketingu.
ISBN: 978-83-208-1960-1
163 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 21.04.2021 16:37książek w bazie: 40668
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|