00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  wykun
arrow Razem: 9644

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 170
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 170

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


A POLYVALENT MEDIA POLICY IN THE ENLARGED EUROPEAN UNION
 

BEATA KLIMKIEWICZ BEATA KLIMKIEWICZ - Inne książki
44,90 zł 40,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 38,49 zł)
(RABAT 10%)

A POLYVALENT MEDIA POLICY IN THE ENLARGED EUROPEAN UNION

ACKNOWLEDGEMENTS

1. CHANGING MEDIA, CHANGING PUBLIC SPHERES: THE CONCEPTUAL GROUNDS FOR STUDYING MEDIA POLICY
1.1. An Introduction
1.2. Media are so Specific: Five Functions and Five Arguments
1.3. Media Systems, Media Environments and Other Objects of Media and Communication Policy
1.4. Media and Communication Policy: a Conceptual Framework and Evolving Paradigms
1.5. Polyvalent Media, Polyvalent Policy: A Methodological Note
1.6. Outline of the Book

2. EUROPEAN MEDIA POLICIES: STAGES OF HARMONISATION AND DISCORD
2.1. Three Introductory Observations
2.2. A Difficult Terrain for Ambitious Projects
2.3. Four Symptoms of Complexity
2.4. United for Competitiveness of European Markets and Cultures: TWF and AVMS Directives
2.5. Pan-European Media
2.6. EU Support for Audiovisual Production
2.7. The Public Service Media
2.8. Media Pluralism and Structural Regulation
2.9. Convergence: From Information Society to the Digital Agenda for Europe
2.10. Media Literacy and Digital Divide
2.11. EU Initiatives on Community and Minority Media
2.12. International Trade and Cultural Diversity
2.13. Harmonisation or Discord?

3. EU ENLARGEMENT AND MEDIA POLICY: A SUPERFICIAL SYNCHRONICITY
3.1. An Introduction: Elusive Boundaries and Normative Expectations
3.2. A Policy of Conditionality
3.3. Monitoring of Media-related Issues under the Political Criteria
3.4. Monitoring of Media-related Issues under the Audiovisual Acquis
3.5. Post-Accession Developments
3.6. Libel and the Gorilla Scandal: The ‘Silent‘ Case of Slovakia
3.7. The Power of Regulatory Action: The ‘Loud‘ Case of Hungary
3.8. Conclusion: A New Approach towards the Media and Communication Rights in the Next EU Enlargement

4. SHAPING A EUROPEAN AUDIOVISUAL LANDSCAPE: TWO DIMENSIONS OF AVMSD
4.1. An Introduction: Eroding Boundaries of ‘Audiovisual‘
4.2. European and Independent Works
4.3. Country of Origin, Free Circulation of Audiovisual Media Services and Internal Market
4.4. Legal Implementation and Compliance with the AVMS Directive in the CEE Countries: Conclusions

5. MEDIA PLURALISM: PUTTING ENDS AND MEANS AT THE RIGHT PLACE
5.1. Crystallising the Normative View on Media Pluralism in European Media Policies: An Introduction
5.2. Structures of Control, Function and Space
5.3. Protecting Media Pluralism in the CEE Countries
5.4. Diversity of Media Control: Patterns of Media Ownership
5.5. Diversity of Media Functions: Genres and Policy Measures
5.6. Geographical Diversity
5.7. Searching the Right Means for Complex Ends: Conclusions

6. INDEPENDENCE OF MEDIA REGULATORY AUTHORITIES AND PUBLIC SERVICE MEDIA
6.1. A Dynamic Relationship between Independence and External Dependency: An Introduction
6.2. Independence of MRA in the EU Media Policy
6.3. Independence of the MRA in CEE
6.4. The EU Policies Concerning the PSM
6.5. Changing Conditions of the PSM in the CEE
6.6. Conclusions

7. BETWEEN AN ORGANIC GROWTH AND GARDENING: HARMONISATION OF THE POLYVALENT MEDIA POLICY. CONCLUSIONS

GLOSSARY

BIBLIOGRAPHY


ISBN: 978-83-233-3715-7
Książkę znajdziesz w działach:
MEDIA I DZIENNIKARSTWO, UNIA EUROPEJSKA
323 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 28.05.2020 15:04
książek w bazie: 39282


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.