Celem niniejszej książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych.
Sformułowano następujący problem główny: jakie są możliwości zwiększenia efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych?
Na tej podstawie wyprowadzono pytania szczegółowe:
1. W jaki sposób można dokonać oceny efektywności działań marketingowych
w mediach społecznościowych?
2. Jakie są determinanty efektywności działań marketingowych w mediach
społecznościowych?
3. Jakie są najważniejsze wskaźniki efektywności działań marketingowych
w mediach społecznościowych?
4. Jakie są narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu?
5. Jaka jest efektywność mediów społecznościowych w takich obszarach
marketingowych, jak: sprzedaż i dystrybucja, reklama, kreowanie marki,
czy zarządzanie relacjami z klientem?
6. Jaka jest efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych
form marketingowych, takich jak: e-mail marketing, sms marketing, SEO,
reklamy AdWords i reklamy displayowe, czy też marketing tradycyjny?
7. Jakie instrumenty zwiększają efektywność social media marketingu?
8. W jakim zakresie media społecznościowe mogą być efektywnym kanałem
marketingowym dla mikroprzedsiębiorstw?