00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  juliab
arrow Razem: 9619

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 363
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 363

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


WYKORZYSTANIE METOD ANALIZY STRATEGICZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE  Książka tymczasowo niedostępna
MAŁGORZATA TYRAŃSKA MAŁGORZATA TYRAŃSKA - Inne książki
JOLANTA WALAS-TRĘBACZ JOLANTA WALAS-TRĘBACZ - Inne książki
17,90 zł 16,11 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 15,34 zł)
(RABAT 10%)

WYKORZYSTANIE METOD ANALIZY STRATEGICZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Zasadniczym celem zarządzających jest zapewnienie przedsiębiorstwom trwałej przewagi konkurencyjnej, co znajduje swój wyraz w trzech podstawowych obszarach: zyskowności, udziale w rynku oraz rynkowej wartości firmy. Przedsiębiorstwa osiągają ten cel poprzez uaktywnianie posiadanych zasobów pieniężnych, model społecznego zarządzania, elastyczność i szybkość działania oraz formułowanie i wdrażanie określonego typu strategii konkurencyjnej. Wyznaczenie skutecznej strategii wymaga zastosowania odpowiednich metod analizy strategicznej.
Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym wyjaśniono pojęcie analizy strategicznej, omówiono jej zakres badawczy oraz przedstawiono metodykę postępowania. Przedstawiono także klasyfikację charakteryzowanych w kolejnych rozdziałach opracowania, metod analizy strategicznej.
W rozdziale drugim zdefiniowano pojęcie i strukturę makrootoczenia oraz przedstawiono sposób realizacji metody scenariuszowej w analizie makrootoczenia badanego przedsiębiorstwa. Szczególnie wiele miejsca poświęcono na prezentację metod analizy makrootoczenia.
Strukturę otoczenia konkurencyjnego oraz przegląd metod analizy tego otoczenia przedstawiono w rozdziale trzecim. Zaprezentowano również analizowaną branżę, a także sposób zastosowania metod analizy sektorowej.
W czwartym rozdziale opracowania opisano struktury zasobów oraz pojęcie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa, dokonano przeglądu metod analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa oraz przedstawiono sposób wykorzystania wybranych metod analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa.
W rozdziale ostatnim zaprezentowano kompleksowe metody analizy strategicznej, takie jak: analiza SWOT, SPACE i metoda ASTRA oraz przykład zastosowania analizy SPACE w ocenie zdolności rozwojowej przedsiębiorstwa oraz niektóre kierunki dalszych jego działań strategicznych.

Spis treści


ISBN: 978-83-7252-464-5
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie strategiczne
83 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 22.02.2020 14:03
książek w bazie: 38718


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.