 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: marcin.tlumacz@gmail.com
Razem: 9849
Odwiedziny:
Goście: 167
Członkowie: 0
Razem: 167
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
DANUTA SURÓWKA-MARSZAŁEK - Inne książki
|
46,10 zł
41,49 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 39,52 zł)
(RABAT 10%)
MARKETING
Publikacja jest zbiorem czternastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Ekonomii i Zarządzania. Obejmuje ona szeroki zakres tematyczny dotyczący problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw, organizacji i instytucji działających zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. W układzie tematycznym zeszytu można wyodrębnić cztery bloki zagadnień. Pierwszy - najliczniejszy - tworzą prace odnoszące się do analizy rynków branżowych, dokonywanej z uwagi na przyjęte aspekty badawcze. Budowanie relacji partnerskich na rynku instytucjonalnym, opartych na wzajemnym zaufaniu, lojalności i zaangażowaniu, stanowi punkt wyjścia dla prowadzonych tutaj analiz. Na badanym rynku kontakty pomiędzy sprzedawcą a klientem nie kończą się na pojedynczej transakcji, lecz często przybierają charakter długookresowej współpracy, tworząc stały i stabilny układ: partnerstwo strategiczne. Jego budowanie jest procesem ewolucyjnym, gdzie znaczący wpływ na kształt i trwałość związku mają uzgodnienia kontraktowe, bazujące na takich elementach, jak: wiedza, reputacja, zaangażowanie (D. Surówka-Marszałek). Interesującym przykładem funkcjonowania rynku instytucjonalnego jest rozwój form handlu wielkopowierzchniowego w branży towarów o szybkiej rotacji FMCG. Artykuł obejmuje analizę tempa oraz kierunków rozwoju tych form prowadzoną przez pryzmat strategii stosowanych przez największe przedsiębiorstwa detaliczne nimi zarządzające na rynku polskim (G. Smigielska).
ISBN: 978-83-7571-078-6
217 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 30.06.2022 16:29książek w bazie: 36830
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|