00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Wojz
arrow Razem: 9774

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 192
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 192

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


ROZMOWY Z LIDERAMI BIZNESU SPOŁECZNEGO W POLSCE
 

JUSTYNA SZUMNIAK-SAMOLEJ JUSTYNA SZUMNIAK-SAMOLEJ - Inne książki
15,00 zł 13,50 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 12,86 zł)
(RABAT 10%)

ROZMOWY Z LIDERAMI BIZNESU SPOŁECZNEGO W POLSCE

Wydawnictwo:

SGH

Prezentowane w książce wywiady przeprowadzono na potrzeby badania pt. "Innowacyjne przedsięwzięcia nawiązujące do idei społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku polskim" przygotowanego przez autorkę w ramach dotacji MNiSW na badania naukowe lub prace rozwojowe oraz zadania z nimi związane, służące rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w 2015?r. Autorka wybrała te przedsiębiorstwa, które wydały jej się najciekawsze, najbardziej innowacyjne i najbardziej wyróżniające się na polskim rynku pod względem łączenia działalności biznesowej i misji społecznej lub ekologicznej. Odbyła zatem rozmowy z: Igorem Pielasem, założycielem Asante Bamboo Bikes; Przemkiem Kuśmierkiem i Sławkiem Łuczywkiem, twórcami Migam; Łukaszem Kalicińskim, założycielem NotJustShop; Rafałem Hechmannem, założycielem portalu Plan Planeta; oraz z Dominiką Naziębły i Łukaszem Gosławskim, twórcami marki Wisłaki. Wywiady przeprowadzono między lipcem a wrześniem 2015 r.
Respondentom zadano dziewiętnaście pytań:
1. Kiedy firma powstała?
2. Ile osób zatrudnia?
3. Jaka jest misja/cel działania firmy?
4. Na czym polega jej model biznesowy?
5. Skąd się wziął pomysł na firmę?
6. Dlaczego zdecydował/a się Pan/Pani na taki model biznesowy?
7. Czy to się opłaca?
8. Jak mierzyć efekty działania tego typu biznesu?
9. Jaka jest reakcja otoczenia na ten sposób prowadzenia biznesu? (rodziny/przyjaciół, konsumentów, dostawców, partnerów biznesowych, konkurencji, osób obdarowanych, dostawców, potencjalnych inwestorów i innych)
10. Kim są klienci firmy? Jak oceniają to podejście do prowadzenia biznesu? Co jest dla nich ważne [jakość, cena, "wartość dodana" produktu, inne (jakie?)]?
11. Czy angażuje Pan/Pani interesariuszy w tworzenie produktów/promocję/inne procesy biznesowe?
12. Jaka jest rola mediów społecznościowych (i innych technologii sieciowych) w rozwoju firmy, promocji produktów/projektów?
13. Jaki jest Pana/Pani zdaniem klucz do sukcesu w rozwijaniu przedsiębiorstwa opartego na misji społecznej/ekologicznej?
14. Jaka jest rola założyciela/lidera w rozwoju tego typu biznesu?
15. Na ile misja społeczna/ekologiczna może pozostać istotna i niezmieniona, gdy działalność się rozwija?
16. Czy Pana/Pani zdaniem polski rynek sprzyja tworzeniu i prowadzeniu tego typu biznesów? Jakie są główne trudności?
17. Czy można mówić o faktycznej, długoterminowej zmianie w podejściu do prowadzenia działalności gospodarczej, czy jest to tylko niewielka nisza, lub chwilowy trend?
18. Czy i z jaką częstotliwością będą w tym obszarze pojawiały się na polskim rynku nowe przedsięwzięcia?
19. Czy jest jakaś firma (polska lub zagraniczna), której działalność jest dla Pana/Pani inspiracją, wzorem lub po prostu zasługuje na uznanie?
Celem badania było poznanie motywacji do zakładania przedsięwzięć opartych na misji społecznej lub ekologicznej na polskim rynku, a także doświadczeń z tym związanych. Autorkę interesowało również to, jak badane inicjatywy są zorganizowane pod względem modelu biznesowego oraz jaka jest rola mediów społecznościowych w rozwoju przedsięwzięcia.
z Wprowadzenia

Spis treści


ISBN: 978-83-8030-083-5
Książkę znajdziesz w działach:
BIZNES
99 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 21.04.2021 16:37
książek w bazie: 40668


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.