00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Wojz
arrow Razem: 9774

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 188
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 188

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW OCHRONA I EDUKACJA KONSUMENCKA
 

red.nauk.MIROSŁAWA JANOŚ-KRESŁO red.nauk.MIROSŁAWA JANOŚ-KRESŁO - Inne książki
43,00 zł 38,70 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 36,86 zł)
(RABAT 10%)

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW OCHRONA I EDUKACJA KONSUMENCKA

Wydawnictwo:

SGH

Mirosława Janoś-Kresło

Stosowana wcześniej zasada "Niech kupujący się strzeże" (łac. Caveat emptor) ustępuje miejsca innej zasadzie - "Niech sprzedający się strzeże" (łac. Caveat venditor).

Ochrona i edukacja konsumentów to problematyka, która współcześnie jest uważana za niezwykle istotną, nie tylko nie traci na znaczeniu, a wprost przeciwnie - zyskuje. Zmieniające się warunki rynkowe stwarzają konsumentom, z jednej strony, coraz większe możliwości wyboru towarów i usług, coraz lepiej odpowiadających ich oczekiwaniom, ale z drugiej nie oznacza to, że konsument może czuć się w pełni bezpieczny, że jego interesy nie są zagrożone.

Z naruszeniem interesów konsumentów mamy do czynienia nie tylko wtedy, kiedy towar czy usługa nie spełnia określonych parametrów, właściwości jej przypisanych, jest niezgodna z umową, ale także wówczas, gdy stosowane praktyki producentów i handlowców wprowadzają nabywców w błąd, są niesprawiedliwe i nieetyczne. Konsument bowiem - ze względu na skalę i tempo zmian ekonomicznych i technologicznych, będących rezultatem postępu cywilizacyjnego - nie posiadając odpowiedniej wiedzy czy doświadczenia, nie zawsze jest przygotowany do roli nabywcy. Mimo iż obecnie obserwuje się wzrost świadomości konsumenckiej i często konsument jest lepiej zaznajomiony ze swoją rolą, to nadal pozostaje najsłabszym podmiotem rynku.

Zakres ochrony konsumenta jest szeroki, jest to bowiem sposób na zapewnienie mu bezpieczeństwa. Odnosi się do ochrony przed nadużyciami ze strony sprzedawców, handlowców i producentów, ich nieuczciwymi czy nieetycznymi praktykami. Jednak ochrona konsumentów to także działania o charakterze informacyjno-edukacyjnym, mające wyposażyć nabywcę w wiedzę, która pozwoli mu na lepszą orientację w otaczającej go rzeczywistości, aby dokonywane przez niego wybory były świadome i odpowiedzialne.

Niniejsza monografia jest zbiorem opracowań, których Autorami są przedstawiciele wiodących ośrodków akademickich. Prezentowane teksty odnoszą się do wybranych, ważnych dla współczesnego polskiego konsumenta zagadnień dotyczących bezpieczeństwa konsumentów rozważanych w kontekście ochrony i edukacji. Odniesiono się do następujących zagadnień: greenwashingu, cen, opakowań, rynku mieszkaniowego, kategoryzacji hoteli, reklamy, ekonomii współdzielenia, budowania świadomości konsumenckiej, edukacji klienta w kancelariach prawnych.

Spis treści


ISBN: 978-83-8030-352-2
Książkę znajdziesz w działach:
gospodarka, HANDEL
187 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 19.04.2021 16:39
książek w bazie: 40689


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.