00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Kasienka
arrow Razem: 9620

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 213
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 213

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


INTERNATIONAL COMPETITIVENESS OF POLISH COMPANIES DURING AND AFTER THE GLOBAL ECONOMIC CRISIS
 

red.MARLENA DZIKOWSKA red.MARLENA DZIKOWSKA - Inne książki
red.MARIAN GORYNIA red.MARIAN GORYNIA - Inne książki
red.BARBARA JANKOWSKA red.BARBARA JANKOWSKA - Inne książki
70,00 zł 63,00 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 60,00 zł)
(RABAT 10%)

INTERNATIONAL COMPETITIVENESS OF POLISH COMPANIES DURING AND AFTER THE GLOBAL ECONOMIC CRISIS

Wydawnictwo:

DIFIN

This book is the product of a research project titled "International competitiveness of Polish companies in the periods of prosperity and the global economic crisis" (no. UMO-2012/07/B/ HS4/03050), funded by a grant from Poland‘s National Science Centre. The main reason for exploring this research matter was to contribute to the debate over the impact of the global economic crisis on companies‘ international competitiveness, especially in Poland, which is often perceived as a country that dealt with the recent global economic crisis relatively effectively.

The authors identified and interpreted the dependencies which emerged between the crisis phenomenon observed in the global economy and Polish companies‘ behaviour. They focused on the relationship between Polish companies‘ international competitive position and its endo- genous and exogenous determinants in the periods of the global economic crisis, the emergence of its consequences, a relative prosperity and a subsequent economic downturn in Poland. In the study carried out, considerable efforts were made to ensure the interdisciplinary nature of analysis, to conduct a multi-level analysis, and to employ to the largest possible extent a dynamic approach. The study involved conducting both literature and empirical research. Primary empirical research using the CATI method involved over seven hundred Polish companies representing manufacturing industries, among which the authors identified the industries that were affected by the economic crisis the most and the least.

The fact that other companies‘ or economies‘ strategies of dealing with the crisis cannot simply be copied is a motivation for consciously developing crisis management strategies, and even before that, for creating scenarios that take into account possible macroeconomic turbulence in particular markets. Companies‘ reflection on possible scenarios for the development of the macroeconomic situation in various markets should be accompanied by an examination of the mechanisms, causes, manifestations, and effects of potential crises in industries where the companies operate. These are the challenges faced by companies that intend to consciously formulate their own competitive and internationalisation strategies.

Spis treści


ISBN: 978-83-8085-319-5
Książkę znajdziesz w działach:
EKONOMIA
312 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 27.02.2020 17:41
książek w bazie: 38736


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.