 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: marcin.tlumacz@gmail.com
Razem: 9849
Odwiedziny:
Goście: 222
Członkowie: 0
Razem: 222
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
JAKUB MAJEWSKI - Inne książki
|
80,00 zł
72,00 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 68,57 zł)
(RABAT 10%)
ADMINISTRACYJNOPRAWNE ŚRODKI ZAPEWNIANIA BEZPIECZEŃSTWA IMPREZ MASOWYCH NA PRZYKŁADZIE MECZÓW PIŁKI NOŻNEJ
Wykaz skrótów 1. Źródła prawa 2. Organy orzekające 3. Czasopisma Wstęp 1. Przedmiot, cel i znaczenie podjętej problematyki 2. Środki administracyjnoprawne 3. Metody badawcze 4. Hipotezy badawcze 5. Konstrukcja pracy Rozdział 1 Wprowadzenie do rozważań nad organizacją i bezpieczeństwem imprez masowych 1.1. Widowisko sportowe jako impreza masowa - określenie pojęcia 1.2. Mecz piłki nożnej - szczególny rodzaj widowiska sportowego 1.3. Uczestnicy widowisk sportowych 1.3.1. Naruszenia porządku na arenach widowisk sportowych 1.3.2. Rozróżnienie uczestników widowisk sportowych 1.4. Zarys wybranych teorii wyjaśniających zjawisko agresji na stadionach 1.5. Bezpieczeństwo - określenie pojęcia i rodzaje 1.6. Pojęcie porządku publicznego i konieczność jego ochrony Rozdział 2 Normatywne podstawy zapewnienia bezpieczeństwa imprez masowych w Konstytucji RP oraz prawie międzynarodowym i prawie Unii Europejskiej 2.1. Bezpieczeństwo imprez masowych w świetle Konstytucji RP 2.2. Bezpieczeństwo imprez masowych w prawie międzynarodowym i prawie UE 2.2.1. Europejska konwencja w sprawie przemocy i ekscesów widzów w czasie imprez sportowych, a w szczególności meczów piłki nożnej 2.2.2. Konwencja Rady Europy w sprawie zintegrowanego podejścia do bezpieczeństwa, zabezpieczenia i obsługi podczas meczów piłki nożnej i innych imprez sportowych 2.2.3. Bezpieczeństwo imprez masowych w europejskim prawie pierwotnym 2.2.4. Bezpieczeństwo imprez masowych w europejskim prawie wtórnym Rozdział 3 Materialnoprawne i formalnoprawne uwarunkowania zapewnienia bezpieczeństwa imprez masowych - zagadnienia ogólne 3.1. Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych jako akt materialnego prawa administracyjnego 3.2. Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych a standardy ogólnego postępowania administracyjnego 3.2.1. Prawo jednostki do procesu w postępowaniu administracyjnym 3.2.2. Zasady ogólne w postępowaniu administracyjnym 3.3. Gwarancje bezstronności orzekania organów administracji publicznej, kompetencje organów prowadzących postępowanie administracyjne i organy właściwe w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych Rozdział 4 Postępowanie administracyjne w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie sportowej imprezy masowej - meczu piłki nożnej 4.1. Wójt (burmistrz, prezydent miasta) jako organ administracji publicznej właściwy w przedmiocie wydania zezwolenia na organizację sportowej imprezy masowej - meczu piłki nożnej - ze względu na jego ustawowy obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego 4.2. Strona postępowania administracyjnego w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej - meczu piłki nożnej 4.3. Ustawowe wymogi bezpieczeństwa dla wszczęcia postępowania administracyjnego w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie sportowej imprezy masowej - meczu piłki nożnej 4.4. Skutki wniesienia podania i jego kontrola 4.5. Postępowanie wyjaśniające organu w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej rozstrzygające, czy organizator jest w stanie zrealizować swój ustawowy obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa sportowych imprez masowych - meczów piłki nożnej 4.6. Rozstrzygnięcie w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej - meczu piłki nożnej - jako decyzja administracyjna, której wykonanie ma zapewnić bezpieczeństwo sportowej imprezy masowej - meczu piłki nożnej Rozdział 5 Administracyjnoprawne środki weryfikacji decyzji administracyjnych w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej na przykładzie sportowych imprez masowych - meczów piłki nożnej 5.1. Podstawowe założenia systemu weryfikacji orzeczeń administracyjnych w KPA 5.2. Modele weryfikacji orzeczeń administracyjnych w trybie zwyczajnym według KPA 5.3. Założenia podsystemu weryfikacji orzeczeń w nadzwyczajnych trybach postępowania na mocy przepisów KPA 5.4. Weryfikacja ostatecznych decyzji administracyjnych przez organ administracji publicznej - ustawowy tryb szczególny 5.4.1. Weryfikacja ostatecznej decyzji administracyjnej przez organ samorządu terytorialnego wydający decyzję administracyjną o zezwoleniu na przeprowadzenie imprezy masowej 5.4.2. Weryfikacja ostatecznych decyzji administracyjnych w przedmiocie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej przez wojewodę 5.5. Rozważania o konstytucyjności art. 34 i 34a ustawy Rozdział 6 Instytucja klubowego zakazu stadionowego jako środek administracyjnoprawny służący zapewnieniu bezpieczeństwa imprez masowych 6.1. Regulamin obiektu (terenu) lub regulamin imprezy masowej, jako akt, którego naruszenie stanowi podstawę wydania klubowego zakazu stadionowego 6.2. Klubowy zakaz stadionowy jako środek wywołujący skutki publicznoprawne 6.3. Charakter prawny instytucji klubowego zakazu stadionowego 6.4. Uprawnienie do złożenia skargi do sądu administracyjnego na orzeczenie o klubowym zakazie stadionowym w świetle kompetencji sądów administracyjnych do kontroli działalności organów administracji publicznej 6.5. Wątpliwości względem konstytucyjności instytucji klubowego zakazu stadionowego 6.6. Problemy ze stosowaniem części przepisów art. 14 u.b.i.m. Rozdział 7 Inne środki administracyjnoprawne służące zapewnieniu bezpieczeństwa imprez masowych 7.1. Decyzje administracyjne wojewody dotyczące obowiązku utrwalania przebiegu imprezy masowej 7.2. Przewidziane w u.b.i.m. czynności materialno-techniczne pośrednio wywołujące skutki prawne 7.3. Czynności materialno-techniczne niewywołujące skutków prawnych 7.3.1. Czynności materialno-techniczne o charakterze rejestracyjnym 7.3.2. Czynności materialno-techniczne o charakterze ewidencyjnym 7.3.3. Czynność materialno-techniczna w postaci wniosku 7.3.4. Czynności materialno-techniczne o charakterze powiadomień Wnioski końcowe 1. Weryfikacja hipotez badawczych 2. Konkluzje podsumowujące i wnioski de lege ferenda Bibliografia Akty normatywne Akty prawa krajowego Akty prawa międzynarodowego Akty prawa europejskiego Orzecznictwo Orzecznictwo sądów administracyjnych Orzecznictwo Trybunału Konstytucyjnego Orzecznictwo Sądu Najwyższego
ISBN: 978-83-8102-338-2
380 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 30.06.2022 16:29książek w bazie: 36830
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|