00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  adameks
arrow Razem: 9646

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 231
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 231

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


CRM RELACJE Z KLIENTEM - KSZTAŁTOWANIE I ZARZĄDZANIE Z PRZYKŁADAMI  Książka tymczasowo niedostępna
RYSZARD PAŁGAN RYSZARD PAŁGAN - Inne książki
25,90 zł 23,31 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 22,20 zł)
(RABAT 10%)

CRM RELACJE Z KLIENTEM - KSZTAŁTOWANIE I ZARZĄDZANIE Z PRZYKŁADAMI

Wydawnictwo:

GWSA

Wykorzystanie wiedzy na temat zjawisk w sprzedaży produktów stało się w ostatnich latach przedmiotem zainteresowania wielu osób. Dominującą strategią sprzedaży stała się koncepcja marketingowa, której centrum zainteresowania jest rynek, a w szczególności klient.
Warunkiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa jest przede wszystkim umiejętność szybkiego i precyzyjnego rozpoznania potrzeb klienta oraz dostarczenie konsumentowi produktów, które najpełniej zaspokoją jego potrzeby. Aby to osiągnąć, firma powinna mieć pełną wiedzę o rynku, klientach i konkurencji, a także o działaniach własnych. Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań odbiorców zniechęca ich do korzystania z usług konkurencji oraz powstrzymuje przed odejściem od firmy. Personalizacja kontaktów przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów, a tym samym zysków firmy.
Budowanie długookresowych relacji z nabywcami stało się jednym z ważniejszych obszarów działalności przedsiębiorstw. Pojedynczy konsument stał się dla firmy wartością, gdyż o jej sukcesie coraz częściej decyduje indywidualne podejście do klienta, budowanie z nim więzi i efektywny proces wzajemnej komunikacji.
Obserwowane w ostatnich latach: spadek lojalności klientów, wzrost rotacji pracowników działów handlowych, coraz większe koszty pozyskania nowych klientów, coraz mniejsza skuteczność działań promocyjnych i wzrost liczby kanałów dystrybucji spowodowały pojawienie się nowej koncepcji - zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management - CRM). Koncepcja ta skupia się na budowaniu długotrwałych relacji z klientami, które dzięki współpracy dostawcy z konsumentem przynoszą korzyści obu stronom - korzyści są większe niż gdyby działali samodzielnie.
W pracy przedstawiono zagadnienia kształtowania relacji z klientami oraz koncepcję zarządzania relacjami z klientami (CRM).

Spis treści


ISBN: 978-83-89762-34-4
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie strategiczne
167 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 03.06.2020 14:46
książek w bazie: 39320


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.